Menu

Kies uw provincie

Beweeg de muis over de kaart

8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

Poelwijck Sweers Makel. o.g./Vastg.Man. B.V.

Contactgegevens

AdresToon op kaartArent Janszoon Ernststraat 595 a
1082 LD  Amsterdam
Telefoon0203019595
Fax0203019594
Websitewww.poelwijck-sweers.nl
E-mailNeem contact op

Beoordeling

Gemiddelde (op basis van 4 beoordelingen):
Klantvriendelijkheid (2,8)
Snelheid (2,3)
Prijs-kwaliteitverhouding (3,8)
R. van Loon 6 november 2012
Klantvriendelijkheid: (3)Snelheid: (1)Prijs-kwaliteitverhouding: (3)
Klant geweest: ja (Huur woning)
Poelwijck Sweers heeft voor mij bemiddeld in het zoeken naar een huurwoning. Alhoewel ik het opvallend vond dat de huurprijzen tegen de maximale Amsterdamse tarieven van de hand gaan, dacht ik dat de service in ieder geval ook top in orde zou zijn. Bij een probleem met de cv was de makelaar echter onbereikbaar en kon ik maar geen contact krijgen met de persoon die hier over ging. Na 5 keer een bericht achter laten werd ik pas teruggebeld en heeft het uiteindelijk meer dan 1,5 week geduurd voordat er iemand langs kon komen. Dit viel me enorm tegen, maar klagen hierover bij Poelwijck was wederom alsof je tegen een muur stond te praten. Servicetechnisch ben ik dus uitermate ontstemd met deze organisatie, ook omdat buren zelfde signalen afgeven. De lieve mensen op de eerste telefoonlijn zullen vast gillend gek worden af en toe, aangezien zij slechts de telefoon opnemen, maar de backoffice die service dient te leveren naar de bestaande klanten functioneert echt voor geen meter. Een brief aan het bestuur over ondermaatse service bleef onbeantwoord, dat had ik ook wel verwacht eigenlijk. Jammer maar waar, nog steeds een van de slechtste makelaars van Amsterdam.
A.E.Wolff27 juni 2011
Klantvriendelijkheid: (5)Snelheid: (5)Prijs-kwaliteitverhouding: (5)
Klant geweest: nee (bedrijfspand)
Ik krijg geen respons op mijn mail.
K. E. Fenyvesi16 december 2010
Klantvriendelijkheid: (1)Snelheid: (1)Prijs-kwaliteitverhouding: (1)
Klant geweest: ja (Onze VvE Administrateur)
Adres woning: Van Boshuizenstraat 511.
Mijn ervaring met Poelwijck-sweers is helaas niet goed. Ontzettend storend dat ik in een flatgebouw woon waar deze makelaardij de administratie voor doet. De buren hebben mij gewaarschuwd dat het niet verstandig is om automatisch incasso aan te vragen omdat ze helaas niet nauwkeurig genoeg werken. De e-mails worden niet beantwoord, ik word niet teruggebeld en nu loopt een zaak van mij b.v. al 6 maanden omdat ze de eerste 3 maanden 'geen tijd' hadden om het op te pakken. Mocht het een keertje misgaan (we zijn allemaal mensen), is dat geen probleem, maar de klant moet gezien/gehoord worden! Hebben ze het druk...? Ook dat is geen probleem, - dan moeten ze het laten weten dat mijn zaak over 3 maanden opgepakt wordt. In dat geval bel ik niet iedere week, e-mail ik niet als gek en zal ook geen frustratie opbouwen. Heel simpel!! Het is helaas anders bij Poelwijck-sweers. Ze tonen geen enkele begrip, zijn slordig en oneerbiedig. Het is alles behalve prettig om zo hier te wonen en ik ben nog een redelijk nieuwe bewoner (1jaarjte maar). Ik hoor het van alle kanten dat de bewoners ontevreden zijn. Echter heeft onze VvE besloten om het contract van PS met nog een jaar te verlengen omdat ze bang zijn om een stap te maken. Met een paar buren hebben we t aangegeven dat wij het ook samen kunnen doen... dat lijkt geen goede optie te zijn,- was het antwoord. Persoonlijk wil ik natuurlijk niet verder gaan met PS maar het is niet anders. Ik ben erg ongelukkig wat deze werkwijze betreft en heb het vaker laten weten (een keer zelfs een middagje vrij genomen van mijn werk om persoonlijk langs te gaan maar het is niet verbeterd) .Ik ben geen slechte klant maar helaas wordt mijn e-mail weer niet beantwoord. Er was een hele goede collega daar werkzaam, die heel nauwkeurig werkte, belde me altijdt terug en ik kon op zijn woorden rekenen maar inmiddels is hij 3 weken weg. Dat houdt dus in voor mij dat ik verder moet met deze frustrerende situatie. Dat zou ook nog geen probleem zijn, - ik kom daar mijn zaken te regelen, geen vrienden te maken - maar het zou prettig zijn als ik ten minste als mens beschouwen werd. Mw E. Roosevelt heeft in 1933 niet voor niets mensenrechten bedacht! 77 jaar later moet dit wat soepeler kunnen. Mijn mening is: zolang iemand dienstverlening als vak gekozen heeft, moeten ze bereid zijn om met kritiek om te kunnen gaan. Goed om te kunnen gaan! Steeds zich te verbeteren en wanneer nodig: begrip tonen. Dat is de enige wat een mens wil eigenlijk. En als ze zeer goed willen presteren moet De Ultimate Doel toch een tevreden klant zijn!!!!!!! Nu vraag ik nog af, of ik (als ik) iets ga bereiken met deze brief... ze gaan toch door, mijn machteloze situatie veranderd door deze brief helaas niet.
Maureen Janssen15 november 2010
Klantvriendelijkheid: (2)Snelheid: (2)Prijs-kwaliteitverhouding: (6)
Klant geweest: ja (vereniging van eigenaren)
Adres woning: Weerdestein 51
Er is sinds september geen bedrag voor service kosten ingehouden. het is nu November??? heb een week geleden een mail gestuurd en heb bericht gehad dat ik zo snel mogelijk te woord word gestaan. Dit is onacceptabel. Ik had direct teruggebeld moeten worden. Maureen Janssen

Tarieven

Tarief berekenen
Dienst
Geschatte waarde

Informatie

BrancheverenigingNVM
Wij zijn er voor u en niet andersom!POELWIJCK SWEERS Makelaardij o.g. / Vastgoedmanagement is een gevestigde (meer dan 100 jaar historie) en vertrouwde naam in de regio groot Amsterdam dat zich o.a. in de woningmakelaardij heeft gespecialiseerd. . Dit werkgebied is voor de woningmakelaardij ons thuis. POELWIJCK SWEERS kent de markt door en door.Voor bedrijfshuisvesting en Vastgoedmanagement zijn wij in een ruimer gebied werkzaam.Onze enthousiaste en professionele makelaars-taxateurs /medewerkers willen persoonlijke en perfecte diensten aan u verlenen. Het inventariseren van uw wensen is uiterst belangrijk.Uw aankoop is een grote (zo niet de grootste) transactie die u doet. Een objectief en gedegen advies geven onze mensen die u met raad en daad terzijde staan vanaf de eerste ontmoeting tot na de sleuteloverdracht. Al onze makelaars-taxateurs zijn lid van de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM) en toegetreden tot één van de gespecialiseerde secties van de NVM. Ook zijn allen ingeschreven in één der kamers van Vastgoedcert. Gecombineerd met onze taakopvatting heeft u een goede waarborg voor het zonder zorgen verwerven van een huis. Met onze centrale database verzorgen wij naar keuze per e-mail, fax of post de dagelijkse mutaties in het aanbod dat aan uw wensen voldoet. Na onder andere de bouw-/ en milieutechnische, de juridische, prijs-kwaliteitverhouding en vele andere aspecten te hebben onderzocht, zullen wij met de verkopende partij namens u op professionele wijze onderhandelen. Heeft u al gekocht en wilt u alleen een taxatierapport hebben voor de financiering, dan is dat natuurlijk ook mogelijk.Ook voor overige kwalitatieve en klantgerichte diensten zoals verkoop, hypotheken of afgifte EPA label, kunt u vrijblijvend eens binnenlopen.Onze deur staat voor u open van 08.45 tot 17.15 op maandag tot en met vrijdag. Maak een vrijblijvende afspraak en wij vertellen u graag wat onze meerwaarde en hoe onze aanpak is.U vindt ons in stadsdeel Buitenveldert ( ten zuiden van Amsterdam) aan de buitenzijde van het fraaie winkelcentrum Groot Gelderlandplein. Wij zijn goed bereikbaar met openbaar vervoer. Parkeren voor de deur is met onze parkeerschijf gratis.Zoekt u zelf? Neemt u een kijkje in onze etalage of loopt u even binnen voor het Poelwijck Sweers Woningmagazine. Wij hebben vele appartementen en woonhuizen te koop in diverse prijsklassen in heel Amsterdam en omstreken. Zowel voor de starter als de "ervaren" huizenkoper.POELWIJCK SWEERS verwelkomt u graag!